Recenze od kapel a press FF2018

KLUBOVNA

“REPORT OD SRDÍČKA Z Klubovna
FAJTFEST FAMILY omlouvám, že mi to tak dlouho trvalo. Ale ještě teďka tu skvělost zpracovávám, protože ten “wow efekt” pro mě a celkově nás z Klubovny jakožto premiérový návštěvníky pořád přetrvává. Každopádně tady máte obsáhlej souhrn toho, jak jsme si tuhle akci užili, a to po hudební, tak i organizační stránce.Za nás jako press musím užít jednu citaci z článku:
“Sice jsme „jenom Klubovna“, ale lidi z fesťáku k nám přistupovali jako bychom byli BBC 1. Nebudeme Vám lhát, fakt nás to dojalo.” – a nejen to.Díky moc za všechno, obří klobouček před Bobem s Lukášem a celý FAJTFEST crew a pokud ještě nemáte dost, tak mrkněte na obsáhlej fotoreport https://www.facebook.com/1406178519647781/photos/…
REPORT na stránkách klubovna: http://klubovna.net/srdce-i-organizace-ze-zlata-rodinny-fajtfest-se-stal-prekvapenim-roku-report/

COREMUSIC

“Chtěli jsme v záplavě pochval za letošní desátý FAJTFEST vznést také nějakou kritickou poznámku, ale beztak nemáme co kritizovat, a tak se ke všem těm kladným hodnocením přidáváme! Přečtěte si na naše postřehy z VelMezu!
Report od CM najdete zde: http://www.coremusic.cz/reportaze/fajtfest-2018-kouzelny-fajtuv-kopec-zaplavilo-japonske-kristalove-jezero/

CRYSTAL LAKE

“Tour manager: Just wanted to say Thanks a lot Again for a great festival. The band was really happy with everything. See you around! Good luck for the Future. Chtěl bych znovu hodně poděkovat za skvělý festival. Kapela byla opravdu šťastná ze všeho. Uvidíme se. Hodně štěstí do budoucna..”

NIOR

“Právě jsme se vrátili domů a chtěli bychom ještě jednou poděkovat za skvělou organizaci a všechno kolem. Cítili jsme se jako doma! Doufáme, že se brzo uvidíme a dostaneme možnost si ještě někdy v budoucnu zahrát na Fajtfestu.”

THE ROYAL

“JD: Fajtfest byl úžasný! Byla to druhá show, kterou jsme měli v České republice vůbec, ale nemohli jsme si přát víc. Organizace byla skvělá. Starali se o nás jak nejlépe dovedli a každý z organizátorů byl velmi milý a přátelský. Lokace festivalu je hustá. Nikdy dříve jsme neviděli něco podobného. Tohle místo nás chytlo za srdce, a to navždy.Stage byla také profesionální, tím myslíme všechny, od lidí na stagi, přes zvukaře, osvětlovače. Tým byl velice zručný a rychlý. Se vším nám pomáhali a dělali vše proto, aby byla show co nejlepší. Chtěli bychom všem, kdo přišli a mrkli na náš set moc poděkovat. A taky všem, kdo šel domů s nějakým merchem, těm, kdo za námi přišel a poděkoval za koncert nebo se stavil na pokec. Děkujeme The Royal”

GET THE SHOT

“Dan: Fajtfest byl úžasný !!! Opravdu milý festival s rodinnou atmosférou s mnoha dobrými lidmi. Cílitli jsme vřelé přijetí už od příjezdu. Děkujeme za péči profecionální crew a dalším lidem na festivalu !!! S láskou X. GET THE SHOT”

HEAD2DOWN

“Obrovský rešpekt Fajtfest family, nechápeme ako to dokážete takto úžasne robiť…????….hrať na tom gigantovi bolo neskutočné a tá masa ľudí, ktorí nás počúvali, pogovali a robili tie opičie námluvy pod stagom, to bolo NEUVERITELNÉ!!!!!!!! a ten zvuk….božííííííí…..pridávame ilustračné foto , určite ich tu bude za chvíľu strašná fúúúra…tešíme sa na klip k skladbe Orion, ktorý sa natáčal počas nášho setu….masaker neskutočných rozmerov!!!! čo napísať?….ĎAKUJEME FAJTFEST – Tomáš Bob FleckJiří Despou FialkaLukáš KorbelaHendrik van der TolMatetka Princess ChatonIzag Hanson a jeho stage crew, Aleš AlšAlda ŠpidlaRadek Zub MikulášAleš Mňouk ChytkaPavel SvačinaMarek UrbánekDominik Šidloa Fakker crew, Matej Indy Soviš, Hulín gang a špeciálne spiaceho Danečka , každému čo mal len trochu zásluhu na bezchybnom chode tohto nádherného kultúrneho podujatia s názvom FAJTFEST …každá akcia nás posúva a vždy dostaneme veľa skúseností ale toto je už level pre profi kapely…je v nás megatona emócií, ktoré spracovávame a ešte pár dní nepustíme realitu do sŕdc, budeme si tam uchovávať Vaše pohľady, potlesk, energiu, úsmevy a to Vaše záverečné skandovanie pripečenej seldáckej kapely Head2Down, ktorá hrala pre VÁS !!!”

Svačina ( NU-FRIENDS & SHADOW AREA )

MR.DYNABOOM

“Letošní FajtFest byl vynikající a myslíme,že oslava tohohle jubilejního 10tého ročníku se povedla na víc než Jedničku s hvězdičkou! My jsme na víc strašně rádi za to,že můžeme bejt součástí téhle rodinné párty,která vyrostla na úroveň světových festivalů ❤ A jsme rádi že nám FF CREW dala tu možnost již počtvrté. Letos to navíc bylo face to face ve ski baru,což bylo naprosto top. Děkujeme moc za pozvání! A celé ff rodině jen to nej do dalších ročníků!”

LANDLESS

“Celá kapela sme navštívili Fajtfest po prvý krát, preto sme boli plní očakávaní. Vedeli sme si vytvoriť iba jemnú predstavu na základe referencií ľudí, ktorí už boli na Fajtfeste. No hneď ako sme dorazili do areálu, boli sme príjemne prekvapení. Staff Fajtfestu nás bez čakania previedol po areáli, všetko nám skvele vysvetlil. Nehovoriac o tej skvelej atmosfére, ktorá vyžarovala na každom kroku. Náš samotný set sme si veľmi užili – zvuk na stejdži bol skvelý a ľudia sa skutočne výborne bavili! Veľmi sa nám páčil aj zaujímavo zložený line-up celého festivalu. Určite odporúčame každému, kto ešte nebol na Fajtfeste, nech si hneď naplánuje účasť na budúcom ročníku. Skvelý festival, skvelý usporiadateľ, výborná priateľská atmosféra, skvelé kapely a nádherné prostredie, to je Fajtfest!”

BREAKING THE CYCLE

“Pro nás to bylo naprosto neskutečný! Celej festival byl skvělej a unikátní a zahrát si tam byla čest a obrovskej zážitek! 🙂 S odstupem jsme se shodli, že to byl nejlepší koncert co jsme zatím hráli! Stage, zvuk a atmosféra byla naprostej vrchol!) Nikdy jsme neviděli tak skvěle zorganizovanej festival a mockrát děkujeme Tobě a celé Fajtfest crew za pozvání a naprostou profesionalitu! Bylo to něco co si budeme pamatovat navždy ❤ Díky!”

PILOT SEASON

“Už při pohledu na monumentální stage, která se tyčila na Fajtově kopci, nám bylo jasný, že to nebude jen tak. Skvělý zázemí, úsměvy na tváři celý crew a výbornej zvuk potvrdily, že Fajtfest je jeden z nejlepších fesťáků na kterých jsme si měli možnost zahrát. I přes to, že žánrově jsme do konceptu moc nezapadali, jsme se cítili jako doma a to všechno díky vřelýmu přijetí od lidí, co to nevzdali ani kvůli pár kapkám děstě který doprovázely začátek našeho setu. Děkujeme Fajtfest 2018!!”

BRANDO´S EYES

“Bylo o nás hezky postaráno, strašně jsme si užili hraní a panovala tam moc přátelská rodinná atmosféra. Co se týče kapel, tak bych určitě rád vyzdvihnul domácí Colp o kterých jsme nikdy neslyšeli, no a potom samozřejmě japonské mágy  Crystal Lake. Snad se k vám co nejdřív vrátíme.”

EMMETT BROWN

“Tak a je po Fajtfestu!  Přátelé, rodino co k tomu dodat….
Za mou kapelu EMMETT BROWN můžu s čistým svědomím říct, že takovou továrnu na zážitky zažijete pouze na tomhle kouzelným kopci!
Obrovskej respekt a dík určitě patří Bob -ovi a celé FAJTFEST CREW, protože takhle má vypadat festival se vším všudy! Ať už, co se výběru kapel týče, tak po perfektní zázemí pro kapely, catering atd. atd……
Největší dík ovšem patří Vám všem, co jste na kapely přišli a podporujete živou hudbu! Bez Vás by to prostě nešlo, proto Vám já i kluci z mojí kapely skládáme obrovskou poklonu.
No a závěrem chci jenom dodat ať na sebe dáváte všichni pozor ať se na tom kouzelným místě můžeme všichni zase za rok sejít.”

WE ARE THE MOTION

“FAJTFEST – DĚKUJEME!
Zažili jsme společně něco neskutečnýho. Během těch 30 minut jsme se pokusili do vás narvat to nejlepší z nás a snad se nám to podařilo.
Děkujeme moc celýmu týmu Fajtfestu v čele s Tomáš Bob Fleck za ten neskutečně skvělej profi přístup a za možnost ztratit panictví na takové obří stage zrovna na tomto super festivalu!
Naše dík patří i Martínek Jarka, kterej se o nás před koncertem, během něj i po něm staral jako o vlastní, samozřejmě naší užasné Bartolotti Anna za nejlepší fotky a hlavně vám! Vám, kteří jste do nás vložili energii, emoce a hlasivky! ❤
Tento koncert budeme mít v paměti do konce života!”

DAERRWIN

“Thank you once more FAJTFEST 2018 that we could have been a part of this! Thanx for the great and positive atmosphere with so many nice people around,awesome vegan food,great sound,professional organization,beatiful place and also to everyone who supported our late gig!
We love you all

FROM VOID TO ABYSS

“Na Fajtfest budeme dlouho pamatovat!! Hned když jsme přijeli, dýchla na nás přátelská atmosféra a viděli jsme jen samé úsměvy. Výkony kapel byly fantastické. Technici byli pohotový, takový servis jsme zatím nezažili. Naprosto úžasné. Připadali jsme si jak hvězdy. Pivo stálo za to a tak jsme se každý večer řádně zbourali. Moc Ti i celé FF crew děkujeme za příležitost a pokud se ti náš set líbil, budeme se těšit zase někdy.”

VICTIMS

“Monstrózní pódium, monstrózní zážitky a ještě monstróznější párty byla obsahem FF 2018. Tuhle nezapomenutelnou moravskou událost jsme měli tu čest si pekelně užít do posledních hodin! Totálně vostrej festival byla perfektně zorganizovaná záležitost s křištálovým zvukem Jsme rádi, že jsme toho mohli být součástí!!”

COLP

“Troufáme si tvrdit,že jsme byli na letošním ročníku FF nejstarší kapela.Máme toho za ty léta hodně odehráno,ale taková pohoda která na nás působila ze všech stran se jen tak nevidí.Když to vezmeme od organizace,přes podium,aparát,vše perfektní, … a hlavně lidi….hrát pro tolik pozitivně naladěných fans byla naprostá paráda… maximální spokojenost!! Moc jsme si to užili a přejeme FF ať jsou další ročníky minimálně takový jaký byl tento.”

SEVERALS

“Fajtfest 2018 byl pro naší kapelu jeden z nejlepších akcí roku 2018. Setkali jsme se s kamarády z kapel, poznali spoustu nových lidí, vyzkoušeli si koncertování na velkém podiu a užili si opravdu hodně zábavy! Tohle všechno jen díky Bobovi, kterej dokázal skloubit profesionální přístup a především kamarádskou až rodinnou atmosféru v jedno – ve festival FAJTFEST 2018.
Ještě jednou díky moc Bobe, jsi frajer! ❤️

STATUS PRAESENTS

“Fajtfest za deset své existence dospěl ke špičce festivalů u nás. Od organizace, přes místo až po lineup je to festival světový třídy a nám bylo ctí se toho všeho účastnit. Moc jsme si to užili, děkujeme všem a hlavně pořadatelům…. Dobře to děláte kluci. Držte to. SP family.”

POST-IT

“Zdravíme Fajtfest 😊
Vážená pořadatelská CREW a BOBE, píšeme abychom Vám poděkovali za práci na Vašem festivalu a zaroveň tak vyjadřujeme podporu do (doufejme) dalších let ! Fajtfest se totiž jako jeden z mála festivalů nebojí jít svou cestou a muže tak o sobě s klidem mluvit jako o festivalu “žánrovém”, což je v dnešní době jev dost nevídaný. Po naší pětileté odmlce jsme moc rádi přijali Vaše pozvání koncertovat na Fajtově kopci, i když jsme zprvu měli trošku obavy, jak nás publikum přijme, musíme smeknout před organizaci a celkovou atmosférou, která na fesťáku panovala. Nakonec skvělý rodinný přístup celé Crew, na které bylo vidět ze se Fajtfestem baví, stejně tak jako jeho návštěvníci a s tím pak ruku v ruce samozřejmě i kapely, takže se tímto kruh parádně uzavřel. To vše pak rovná se zábava, o kterou má jít především ! Krom celkové atmosféry bychom dali deset z deseti taky za aparát a podium, paráda a neměňte to !!! Zázemí, catering, prostě celá organizace … to vše pro nás dělá z Fajtfestu jednu ze skvělejch zastávek, na kterou si rádi vzpomeneme. Když jsme se s POST-IT dávali opět dohromady, řekli jsme si, že pojedeme jen fajn věci, který nám budou dělat radost a užijeme si je ! V tomto směru nám Váš Fajtfest dokonale zapadl do koncepce. Přejeme Vám hodně sil a zdaru do dalších let, ať máte vždycky kliku na fans a taky samosebou na počasí. S pozdravem POST-IT.”

NONSENSE

“Perfektní organizace, vynikající stage, super zvuk, skvělá atmosféra – za nás určitě nejlepší ročník, výborně se nám hrálo a ještě jsme parádně zapařili. Takže Nonsense dává 6* z pěti.”

Bookmark the permalink.