DEFEST – informace jak se k nám dostanete

CESTA AUTEM

Z důvodu opravy D1, byl zbourán most přes D1 směr z města na Fajtův kopec. Existuje objízdná trasa, která je označena viz níže a i každá navigace ukazuje novou cestu, která vás vede přes Dolní Radslavice a Lhotky až ke druhé straně zbouraného mostu, kde dále pokračujete směr rozhledna Fajtův kopec. (ukázka jak se dostat z náměstí na Fajtův kopec autem )

CESTA PĚŠKY

Varianta 1)
Za viaduktem v ulici Nad Gymnáziem (obrázek 1) zabočte vlevo. Cestou pokračujte bez odbočení (obrázky 2,3,4) až dojdete ke kolejím (obrázek 5). Po překročení kolejí budete pokračovat souběžně pod velký dálniční most (obrázek 6). Projdete pod mostem a zatočíte vpravo (obrázek 7). Po stoupání po cestě (obrázek 8)  se dostanete mezi zahrady (obrázek 9). Jste na kopci a orientovat se můžete podle rozhledny. Doporučujeme pro pěší cestu na DEFEST 2019. Po tmě jen pro otrlé.

« 2 z 9 »

Varianta 2)
Je snadnější, ale delší cesta. (start např. z náměstí ) Vydáte na ulici Vrchovecká (v oblasti pod velkým dálničním mostem) zabočíte vpravo na ulici V Potokách. Projdete pod velkým kamenným železničním mostem a objevíte se dole pod sjezdovkou (z druhé strany než je běžný vstup).